Calldetenes-Folgueroles /Makai/Folgueroles/raid2019

Photo ofCalldetenes-Folgueroles /Makai/Folgueroles/raid2019 Photo ofCalldetenes-Folgueroles /Makai/Folgueroles/raid2019 Photo ofCalldetenes-Folgueroles /Makai/Folgueroles/raid2019

April 1, 2019
April 2019

near Calldetenes, Catalunya (España)

És una ruta a peu de Calldetenes a Folgueroles passant per cinc punts clau que són: l’inici de la ruta dels molins, l’ermita de Sant Jordi, la basa del molí, la font de la Ricardera i el Parc del Campet.
Començem a l’inici de la Ruta dels Molins a Calldetenes fins arribar a:

Sant Jordi, és una ermita a dalt d’un petit turo, on al costat si conserva un dolmen de temps enrere, pots anar-hi perfectament a peu o amb bicicleta sense cansarte gaire, també es un lloc molt tranquil.
Seguidamen anem fins:

La Bassa del Molí, es una bassa molt coneguda i Folguerolenca on podem veure ànecs i tranquilitat en l’ambient. I a pocs kilòmetres ens trobem:

La font de la Ricardera es un lloc molt tranquil amb molta pau al costat del torrent de Folgueroles on pots anar allà a berenar i passar la tarda entre altres coses.
I per acabar anem:
El parc del campet, es un parc molt conegut per el poble de Folgueroles, també molt familiar on pots anar-hi qualsevol dia per passar-t’ho bé i disfrutar amb família i amics.