Calella - Pineda Poblenou - Calella.

Photo ofCalella - Pineda Poblenou - Calella. Photo ofCalella - Pineda Poblenou - Calella. Photo ofCalella - Pineda Poblenou - Calella.

March 22, 2023
March 2023

near Calella, Catalunya (España)

Passejada pels estius de la meva infantesa.
Ruta urbana, planera i apte per qualsevol edat i condició física.
Desde l'estació anem a buscar el passeig de la platja fins al peu del Far. Tornem per l'interior pel carrer de l'església. Passem per l'església, la Sala Mozart, on veiem sessions dobles, l'ateneu, l'Sports 333, on jugàvem a les maquinetes. Fins a la rotonda que fa de frontera amb Pineda.
Al barri del Poblenou de Pineda de Mar recorrem el mercat pels carrers on havíem fet vida durant els estius de l'infantesa i adolescència.
Creuem les vies pel pas subterrani del final de l'avinguda del Mediterrani, anem fins a la nostra platja a dinar mirant de reconèixer el "xiringuito", les pistes de tennis, el mini-golf, els llits elàstics o la bolera, en queda ben poca cosa però encara es reconeixible.
Seguim passejant per la platja fins tornar al passeig i cap a l'estació.

PictographIntersection Altitude 79 ft

Creuem les vies cap al Passeig.

PictographIntersection Altitude 87 ft

Ens desviem per la passarel·la fins arran de mar.

Photo ofAl peu del Far seguim la carretera fins travessar la via. Photo ofAl peu del Far seguim la carretera fins travessar la via.

Al peu del Far seguim la carretera fins travessar la via.

Photo ofAl mirador del President Companys baixem les escales per anar al centre del poble. Photo ofAl mirador del President Companys baixem les escales per anar al centre del poble.

Passada la plaça de l'ajuntament arribem a l'església.