Caldes de Montbui Gorg d'en Pèlegs i Torre Roja

Photo ofCaldes de Montbui Gorg d'en Pèlegs i Torre Roja Photo ofCaldes de Montbui Gorg d'en Pèlegs i Torre Roja Photo ofCaldes de Montbui Gorg d'en Pèlegs i Torre Roja

October 4, 2020
October 2020

near Caldes de Montbui, Catalunya (España)

Excursió familiar amb infants de 4 i 7 anys.
Es surt de la zona esportiva de Caldes i rapidament s'entra en una pista força concorreguda (vigilieu que baixen bicis una mica ràpid). Als 800metres deixarem la pista principal i entrarem a un corriol a mà esquerra. El seguirem fins el creuament de diferents camins, entre ells, el de la font de les Escales,. Seguirem amunt (NO cap a la font...ja que tornarem per allà) ia l poc deixarem la pista per agafar a uns corriols molt ben fresats i molt divertits, ja que hio ha arbres caiguts i pels nen ha estat una aventura saltar-los, passar per sota, esquivar-los... fins el Gorg d'en Pèlegs. Aquest tram s'ha d'anar en compte, els de 4 anys els hem hagut d'ajudar en algun moment ja que hi ha algun pendent curta, però molt pronunciada i algun tram amb caigudes de 3-4metres.
Al arribar al gorg, retorcedim 25 metres i seguim amunt, direcció la font del mateix nom. tot seguit, ja fem pista fins el poblat ibèric i la Torre Roja. La baixada comença per un tram de bosc, on s'ha hagut d'ajudar puntualment als petits però que ho han fet sense dificultats, i acaba per pista fins la Font de les Escales, on agafem el mateix camí de tornada.

• Photo of DRISKY
    DRISKY Mar 21, 2021

Ruta muy muy chula sobre todo los senderitos de subida a los gorg y la bajada De la Torre roja
    Gracias por subir esta ruta

• Photo of ignasi-garcia
    ignasi-garcia Mar 23, 2021

Un plaer poder compartir experiències i que altres famílies les poguin gaudir!