Brunyola

50 minutes
March 24, 2019
March 2019

near Brunyola, Catalunya (España)

Brunyola

PictographPhoto Altitude 763 ft

PictographPhoto Altitude 622 ft

PictographPhoto Altitude 634 ft

• Photo of frankwap14
    frankwap14 Oct 19, 2020

Ruta molt recomanable per fer en època de pandèmia, només hem trobat una família pel camí a la part final i 3 motos d'enduro per dins del bosc. Volíem trobar castanyes però sembla que ja havia passat molta gent i n'hem trobat per una paperina que no està malament ...La primera part del camí una mica difícil de travessar amb nens petits, molts arbres caiguts i en una part del camí hem hagut de passar per damunt de moltes branques que ocultaven el camí. En resum una volteta entretinguda per fer amb nens ;-)

• Photo of Josep M Fusté
    Josep M Fusté Nov 3, 2020

Moltes gràcies frankwap per la teva valoració. Quan jo vaig fer aquesta ruta es passava molt bé per tot el recorregut. Suposo que el temporal Glòria hi va fer força mal com a pertot arreu.
    Com a curiositat, et diré que aquesta va ser la meva primera ruta que vaig seguir amb la versió Premium de prova. Em va convèncer tant, que vaig acabar comprant-la