Photo ofBruguera - Font xica - creu de Sant amand - sant amand - coll de Jou -aparcament Photo ofBruguera - Font xica - creu de Sant amand - sant amand - coll de Jou -aparcament Photo ofBruguera - Font xica - creu de Sant amand - sant amand - coll de Jou -aparcament

59 minutes
April 8, 2023
April 2023

near Bruguera, Catalunya (España)

Circular partint de la pista que que va de Bruguera a Ogassa. Deixem el cotxe prop del poble de Bruguera. Fem l'ascensió de Sant amand passant per algun petit tram de pedres. Arribem primer a la creu de Sant i amand i després a la fita que ens indica el cim. Fem la baixada cap a coll de Jou amb vistes del Taga bona estona. I després d'un tram per la pista, en un revolt tornem a agafar el camí que ens portarà al punt d'inici.
Excursió realitzada amb dos nens de 9 i 7 anys acostumats a caminar per la muntanya.

Coll de la portella

Font

Font xica / Torrent del forn

Intersecció

Intersecció esquerra (cap a Saltor)

Collada de Saltor

PictographRiver Altitude 4,919 ft

Torrent

Intersecció

Intersecció del camí amb pista