BCN. Les Corts - Castell de Montjuïc

Photo ofBCN. Les Corts - Castell de Montjuïc Photo ofBCN. Les Corts - Castell de Montjuïc Photo ofBCN. Les Corts - Castell de Montjuïc

January 26, 2020
January 2020

near Centre, Catalunya (España)

Passejada des del barri de Les Corts de Barcelona fins el castell de Montjuïc i tornar. Anem baixant fins a parar al carrer Tarragona i des d'aquí arribar a plaça Espanya (també es pot baixar per Joan Güell fins plaça Sants i anar per carretera de Sants. Des d'allà es puja recte per les fonts de Montjuïc fins anar a parar a l'estadi olímpic on veiem que l'últim diumenge de mes es pot còrrer per la pista d'atletisme.
Desprès és anar pujant fins al castell. Tens diferents camins per on anar i tots arriben al Castell. Desprès es pot agafar el camí per darrera passant pel CLub de Tir i per sota de les piscines Picornell per anar a trobar l'avinguda paral·lel i tornar per c/Tarragona cap a novament el barri de Les Corts.
Si es vol allargar quan baixes del castell pots anar a parar cap a la zona del Raval i anar a buscar les Rambles i tornar cap a les corts fent més volta per l'eixample.
En resum disfrutar d'una volteta per aquesta meravellosa ciutat.