Batet de la Serra-Volta al Volcà de Pujalós

Photo ofBatet de la Serra-Volta al Volcà de Pujalós Photo ofBatet de la Serra-Volta al Volcà de Pujalós Photo ofBatet de la Serra-Volta al Volcà de Pujalós

June 25, 2014
June 2014

near Batet de la Serra, Catalunya (España)

Ruta circular molt bonica que fuig de les grans aglomeracions de gent i de les rutes més transitades dins el Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.
La ruta és en sentit antihorari i només de començar quan haguem deixat l'asfalt, tindrem unes magnífiques vistes del volcà del Croscat.

Batet de la Serra és un poble i antic municipi de la Garrotxa que el 1971 es va annexar al municipi d'Olot. Es troba situat a l'anomenat altiplà de Batet (o Serra de Batet, d'on vé el nom del poble) i la població està disseminada. Com a centre, trobem l'església parroquial de Santa Maria, que antigament havia estat una escola i una rectoria. El 2004 tenia 252 habitants.

Cruïlla de camins

Vistes al volcà del Croscat

Volcà de Pujalós

Zona d'aparcament, inici de la ruta