Bassa Oles Cami Montcorbison Santet de Gausac Baricauba

Photo ofBassa Oles Cami Montcorbison Santet de Gausac Baricauba Photo ofBassa Oles Cami Montcorbison Santet de Gausac Baricauba Photo ofBassa Oles Cami Montcorbison Santet de Gausac Baricauba

October 15, 2023
October 2023

near Casau, Catalunya (España)

Ruta espectacular als peus del Montcorbison i el Tuc de Lestassi que dona una volta fins al Santet de Gausac aprofitant el desnivell i gaudint de la Bassa de Oles I el Bosc de la Baricauba que la rodeja. Comencem per pista de pujada que es converteix en corriol fins als peus del Montcorbison que anem vorejant amb un caminet que planeja al mig del Prat de baixada. Ara ja baixem i després de diverses zones una mica més complicades i amb aigua arribem a Santet de Gausac. Aquí ja només tenim pista de tornada fons que pugem per corriol altre cop a la zona del bosc de Baricuba que ens deixarà a poc a poc a la Bassa de Oles. Espectacular ruta realitzada amb família i amb un calçat poc apropiat...aquests nens tiren molt!!!