Barruera Durro Boí Erill Barruera

7 hours
July 16, 2021
July 2021

near Barruera, Catalunya (España)

Sortint del Camping, cap el riu, podeu seguir amunt fins el primer pont penjant. Nosaltres per error hem anat fins el de baix.
Arribats a la carratera de Durro seguiu-la un funs a un trencall a la dreta sense indicacions.uns minuts mes amunt, un corriol a la dreta i de forta pujada, amb un retol de paper un indicara que aneu cap a Durro...
Tot el cami es aixi, amb senyals que us confirmaran que aneu be, pero cap si aneu malament.
La pujada es forta pero agradable.
un cop a Durro, busqueu el cami del Pago, cap a Boí. es una pujada forta i a la solana, pero es l'ultim esforc. trobareu un senyal de ferro prop del cami, es el coll. ja sou al punt mes alt del cami.
Daqui cap a Boí casi tot es baixada.
compe a Boi, tots els senyals estan pisata per si o feu en direccio contraria, i costa trovar el bon cami. El mateix es pot dir de tot el que us queda, ...
un consell, si en trovar un retol, no sabeu cap on anar, penseu desde on es veuria be si estesi fent el cami ablinversa.
a la carratera general, per pujar a Erill la Vall, el retol queda amagat sota un arbre, al costat dret del trencall de la carratera per pujar a Erill.