Barranc Avellanar-Pi Gros-Faig Pare

Photo ofBarranc Avellanar-Pi Gros-Faig Pare Photo ofBarranc Avellanar-Pi Gros-Faig Pare Photo ofBarranc Avellanar-Pi Gros-Faig Pare

November 26, 2014
November 2014

near Mas de Barberans, Catalunya (España)

Pujada fins al barranc de l'Avellanar amb cotxe per la pista de la Fou (a la pista hi ha trams dificultosos). Des d'allí continuem caminant fins la portera de Ferreres. Un cop aqui, agafem la sendera de la dreta per tal d'estalviar-mos tota la volta per la pista. Continuant per la sendera, a mà dreta surt una sendereta que arriba fins al pi Gros (pot ser sigui el més dificultós de la sortida jeje). Tornem a baixar a la sendera i continuem caminant fins arribar a la font del Retaule (no l'havia vist mai sense aigua). Si seguim recte, uns metres més endavant, tornem a agafar la pista que havíem deixat al principi i que ens portarà al faig Pare si la continuem cap amunt.
La tornada la fem pel mateix lloc.

• Photo of yojjm
    yojjm Apr 7, 2015

una ruteta molt maca pensaba que anan amb petits el desnivell seria un problema pero la vam fer molt be.
    despres una volta amb patinet pel panta d'Ulldecona i un dia perfecte