Photo ofBarceloneta. Plaça de Ramon Berenguer el Gran-Passeig Marítim de la Barceloneta-Avinguda del Bogatell Photo ofBarceloneta. Plaça de Ramon Berenguer el Gran-Passeig Marítim de la Barceloneta-Avinguda del Bogatell Photo ofBarceloneta. Plaça de Ramon Berenguer el Gran-Passeig Marítim de la Barceloneta-Avinguda del Bogatell

-347 ft
39 minutes
October 20, 2022
October 2022

near Barri Gòtic, Catalunya (España)

Recorregut:
Plaça de Ramon Berenguer el Gran, carrer de la Tapineria, plaça Jaume I, carrer de la Princesa, carrer dels Cotoners, carrer de l’Esquirol, carrer Vigatans, carrer del Mirallers, carrer del Sombrerers, placeta de Montcada, passeig del Born, carrer de la Vidrieria, plaça de les Olles, carrer de Rera Palau, avinguda del Marques de l’Argentera, Pla de Palau, passeig de Joan Borbó, carrer de Balboa, carrer de la Mediterrània, carre de Ginebra, carrer de Sant Miquel, carrer de Sant Carles, carrer de Grau i Torres, carrer d’Andrea Dòria, carrer d’Alcanar, carrer de Sant Carles, carrer de Sòria, carrer d’Andrea Dòria, passeig Marítim de la Barceloneta, passeig Marítim del Port Olímpic, passeig Marítim de la Nova Icaria, carrer de Jaume Vicens Vives, avinguda d’Icaria, avinguda del Bogatell.