Balcons de Montserrat a Castellvi de Rosanes.

January 22, 2023
January 2023

near Castellví de Rosanes, Catalunya (España)

Curteta ruta que transcòrrer per la part urbana i la part boscosa propera al poble on pots trobar els Balcons de Montserrat que s'han instal.lat en voladís per veure la muntanya màgica.
Sortim desde davant de la casa de la vila. On hi ha un plafó amb les rutes que podem fer pel poble i un codi "QR" que es pot descarregar la present ruta del wikiloc. Sortim i anem a buscar el carrer de montjuic i despres el carrer de la font. Al costat hi ha la Plaça del roure desde la qual davallem pel costat del pavellò poliesportiu i gairebe a l'entrada del poble trobem el primer balcó. Esta en voladis al costat de la rotonda d'entrada al poble. Ara tornem a pujar fins la Plaça del Roure i allà ja per terreny boscos, seguim un corriol que puja en una corva on hi ha uns aparells de gimnàstica busquem un corriol que puja per uns graons fabricats amb troncs d'arbres. Aquest corriol dona a una pista que nosaltres no vam seguir i es per on s'ha d'anar. Nosaltres hem seguit un corriolet que fa forta pujada i que va a parar a un banc de fusta que mira a Montserrat. Despres el corriol molt arreglat es perd pel bosc i hem donat una volta per anar a parar al punt de la pista. Uns metres mes enlla trobem el segon balcó que fa un voladis mes alt que l'anterior i està en un revol de la pista. Montserrat es veu a la llunyania. Deixem el balcó i davallem per pista que fa ziga-zagues fins trobar el trencall del PR que va per dins el bosc i ens fa passar pel costat d'una cabana de pedra seca molt bonica.Aviat retornem a la plaça del roure i a l'inici del punt de sortida. Activitat facil i sense cap dificultat apte per familia i nens no habituats gaire a caminar.