Avencs de la Febró des del Refugi de la Mussara

Photo ofAvencs de la Febró des del Refugi de la Mussara Photo ofAvencs de la Febró des del Refugi de la Mussara Photo ofAvencs de la Febró des del Refugi de la Mussara

September 19, 2021
September 2021

near Vilaplana, Catalunya (España)

Curta ruta ideal per a fer amb els petits de la casa i gaudir dels espectaculars avencs de la Febró.
Sortim des del Refugi de la Mussara, anem fins als avencs i desfem el camí per a tornar.

A l'entrada dels avencs he parat la gravació perque el GPS rebota a les parets i dificulta la gravació, el seu posterior seguiment i la localització de l'entrada. Tot i això, no té pèrdua: un cop arribats a l'entrada dels avencs només cal fer la petita baixada i girar a mà esquerra, on ja es veuen els avencs. Un cop allà, es tracta de gaudir del lloc!

Als avencs podem també visitar una petita cova (recordeu portar frontal o llanterna!).

Ruta feta amb una nena de 5 anys i portejant un bebè.

PictographMountain hut Altitude 3,169 ft

Iniciem la ruta al refugi de la Mussara, on podrem aparcar el cotxe amb facilitat.

PictographRuins Altitude 3,175 ft

Cal piano

Esglèsia

Creuar carretera

Creuem la carretera i seguim el camí cap a l'esquerra.

Dreta

Girem a la dreta a l'alçada del cartell "Escolteu el silenci".

Entrada avencs

En aquest punt trobem la baixada per a arribar als avencs de la Febró. Aquí he deixat de gravar pq el GPS rebota amb les parets i dificulta la gravació. No té cap pèrdua: baixar el petit tram i girar a l'esquerra, on ja trobarem els avencs. Als avencs podem també visitar una petita cova (recordeu portar frontal o llanternes!).

• Photo of Jonathan OsSo
    Jonathan OsSo Oct 5, 2022

Ruta corta y sencilla para acceder als Avencs de la Febró, lugar muy recomendable.