Photo ofAparcament Ermita dera Mair de Diu dera Artiga de Lin-Uelhs deth Joèu-Artiga de Lin Photo ofAparcament Ermita dera Mair de Diu dera Artiga de Lin-Uelhs deth Joèu-Artiga de Lin Photo ofAparcament Ermita dera Mair de Diu dera Artiga de Lin-Uelhs deth Joèu-Artiga de Lin

August 16, 2022
August 2022

near es Bòrdes, Catalunya (España)

Passejada des de l’aparcament habilitat a l’estiu que parteix de l’Ermita dera Mair de Diu dera Artiga de Lin i que acaba a l’Artiga de Lin passant pel bosc i salts d’aigua amb un entorn preciós.
Si es vol prescindir del bosc i anar per la carretera es pot fer caminant o amb el trenet que posen a l’estiu per un preu simbòlic, que us deixarà a era Artiga de Lin i eecòrre-la i podeu baixar als Uelhs deth Joèu des de l’aflorament de l’aigua i fins els salts inferiors.
Fora de la temporada alta es pot aparcar directament a l’espai habilitat als Uelhs deth Joèu.
Aquest és uns dels salts d’aigua més imponents dera Val d’Aran, malgrat que el més alt és el del Sauth deth Pish.
Es pot fer sense problema amb mainada doncs tot està protegit amb baranes i en el cas del salt es pot anar també per una pista zigzaguejant.
En el nostre cas vam haver de tornar per la carretera doncs plovia fort.
Que gaudiu de la passejada!