amma la bisbal de falset people itinerari parc natural pont covaloca ago14

Photo ofamma la bisbal de falset people itinerari parc natural pont covaloca ago14 Photo ofamma la bisbal de falset people itinerari parc natural pont covaloca ago14 Photo ofamma la bisbal de falset people itinerari parc natural pont covaloca ago14

September 9, 2014
August 2014

near Cabacés, Catalunya (España)

Basat en l'itinerarinum. 7 del parc naural del montsant (si no em falla la memòria). L'original surt de la Vilella Baixa, nosaltres com venim de La Bisbal de Falset ens prenem la llibertat de començar desde l'enllaç del camí del Mas d'en Roger cap al Pont de Covaloca. Seguim el pla fins enfilar-nos per grau de Bous q es farà suar una mica. Parem a esmorzar un cop coronat i seguim fins trobar una cruïlla q ens portar als pous de la Salvació.
Ull!!! em de recular i tornar a l'encreuament per pujar cap al corral de Masip. Collons eram uns quants masips i no vam saber a qui pertenyia :)
Seguim pujant cap ala Barraca del creuetes on es veuen un camí q allarga ler l'itinerari de pedra seca.
Ho deixem per un altre dia xò sabent q hem de tornar sí o sí per gaudir de la seva bellesa.
De baixada retornem cap al Pont de Covaloca, paratge de bellesa colpidara.

Bona sortida pre fer amb família