Aiguafreda cim tagamanent

17 minutes
January 30, 2018
January 2018

near l'Abella, Catalunya (España)

Anem cap aiguafreda i tot just arriban al poble ens desviem cap el camping de l.avenço deixem el cotxe al parking del restaurant les alzines just davant del pou de glaç.
Tirem enrera per la carretera per on hem vingut fins trobar una pista ampla amb força pendent just comença la pista hi ha les senyals del gr.5 agafem el corriol k ens portara al cim on hi ha una ermita k no podem visitar pk fan obres.el corriol varies vegades enllaça amb la pista es un corriol amb molta pisarra i pedres k puja fort si seguim el gr no te perdus 5 km. K fem amb un ritme suau en poc mes de dos hores el cim bones vistes els pirineus nevats montserrat etc.
La baixada la fem pel mateix lloc k ara de baixada rellisca força pk esta mullat s.ha de vigilar de no caure tot i aixo un parell de relliscades tenim la baixada la fem en poc mes de una hora. Caminada feta amb familia sense cap problema la poden fer nens o nenas