Photo ofAgullent - Font de la Maciana - Font Jordana - Benissoda ( Tono Lloret Martinez 2 Bat B) Photo ofAgullent - Font de la Maciana - Font Jordana - Benissoda ( Tono Lloret Martinez 2 Bat B) Photo ofAgullent - Font de la Maciana - Font Jordana - Benissoda ( Tono Lloret Martinez 2 Bat B)

30 minutes
November 16, 2023
November 2023

near Agullent, Valencia (España)

Aquesta ruta ha sigut una ruta començada en agullent ja que he després de padel he decidit fer una ruta ja que era dels últims dies. Ha sigut una ruta que la he fet sense compañía.He començat a la Plaça Espanya ,dep´res he anat fins al camp de futbol del Agullent on entrene i he continuat cap Amunt fins arribar a la Font Marciana, un bon lloc per berenar o pasar temps amb amics.He baixat cap a La Font Jordana i he continuat el camí cap a Benissoda, com que anar per al costat de la carretera em pareixia perillós ,ja que no tenia ningun equipament reflectant he decidit anar per la part de darrere, ,on passen pocs cotxes.Després de muntar una costera prou empinada arribe al cementeri d’Agullen on continue el caminet que hi ha fins arribar al cruçe de buenos aires,he agafat el camí de l’esquerre que porta cap a la Finca de l’Olivera i finalment he arribat cap a benissoda,per finalizar la ruta com que hem faltaven pocs kilòmetres ,he anat a albaida fins la redona de la bolera i he tornat, aquesta ha sigut una ruta on he portat chaqueta i braga perque quan s’amaga el sol fa mol de fred i no ha sigut difícil, llevat d’algunes costeres un poc més empinades.És una ruta típica de la zona que la feia molt amenut amb la familia sobretot quan era més menut.