Agullana - Menhir del camp de la Matalena

25 minutes
September 15, 2013
September 2013

near Agullana, Catalunya (España)

Sortim d'Agullana direcció La Vajol, només sortir trobem a la dreta un camí senyalitzat en groc, el seguim, travessem per un pontet la riera, continuem el camí o bé per la dreta o per l'esquerra de la riera, els dos ens portem fins una pista emporlanada que seguim en pujada, al cap de poc trobem un encreuement, deixem la pista emporlanada i seguim per la pista de la dreta, trobem un trencant i seguim a l'esquerra en pujada fins tornar a trobar la pista emporlanada, la seguim un petit tros i tornem a trencar a la dreta per una pista, abans de començar a baixar aquesta pista hi ha un trencant a l'esquerra un pel desdibuixat, que segeix una pista que va vora la tanca del Mas Puig, la seguim fins trobar en un camp i a la nostra dreta el menhir.
(El track està fet a l'inreves i només compta la tornada, aixi que s'ha de comptar el doble del recorregut.)

Menhir del camp de la Matalena