A peu pels voltants de Santa Maria de Palautordera

Photo ofA peu pels voltants de Santa Maria de Palautordera Photo ofA peu pels voltants de Santa Maria de Palautordera Photo ofA peu pels voltants de Santa Maria de Palautordera

November 7, 2014
November 2014

near Sant Esteve de Palautordera, Catalunya (España)

Petita volta que fem a peu pels voltants de Santa Maria de Palautordera ideal per fer amb nens i amb no gaire estona...
Sortim del parc de Pau Casals per remontar direcció Sant Esteve de Palautordera el Passeig del Remei(antiga carretera que unia els pobles i pujava a Collformic).Aquí trobem l'Emita del Remei,la deixem enrere i arribem a Sant Esteve,creuem un petit pont per sobre la riera de Vallmanya i arribem a la zona residencial de Can Record.La recorrem i passem pel costat de l'embotelladora de l'aigua del Montseny,continuem i arribem a l'hípica Can Marc(que a més a més és restaurant i un petit allotjament de turisme rural).Ens dirigim ara cap a la barriada de Santa Margarida,a on hi ha una esglèsia amb el mateix nom...creuem la carretera que puja al Montseny i entre camps sembrats,ens dirigim ara cap a Mas Prat(una impressionant masia restaurada).Ja anem de tornada al nostre punt d'inici i per això ens tornem a dirigir cap a Sant Esteve i fem altre cop,ara de baixada,el Passeig del Remei.
La ruta és pràcticament plana i en algún tram deixem l'asfalt per trepitjar pista i corriol de terra,però sense cap complicació.