231 Passejada pel nord de Campdevànol

Photo of231 Passejada pel nord de Campdevànol Photo of231 Passejada pel nord de Campdevànol Photo of231 Passejada pel nord de Campdevànol

December 23, 2020
December 2020

near Campdevànol, Catalunya (España)

Havíem d’anar a caminar a les Llosses però amb el control del primer dia de confinament perimetral del Ripollès, les llargues cues de cotxes a la C-17 a can Villaura, ens van fer desdir i es va optar per fer una volteta per Campdevànol.

Deixem el cotxe al costat de la Farga, per travessar el pas a nivell i pujar al carrer de la Teularia, seguint la pista en direcció nord; davant la Teularia es segueix per la pista de l’esquerra, i 50 m. més amunt també per la que puja per l’esquerra, amb un terra molt enfangat per la humitat i les petjades de cavalls,i quan la pista fa un revolt de 180º cap l’esquerra, es deixa i es continua pel corriol de la dreta.

Es un camí ben fresat i de bon caminar, entre pins esclarissats, molta molsa al terra i amb els boixos morts, doncs no se’ls hi veu cap bri de rebrot.

En arribar a la pista, es travessa i cal continuar per un sender planer que aviat es torna terrellós i amb forta baixada fins arribar al torrent, on es troba una pista de terra i als 100 m. ja és de formigó, que sols queda seguir-la fins tornar al punt de sortida.

Sortida i arribada

Del carrer Industria, al costat de la Farga

Pista de l'esquerra

Aquí es tanca el bucle, doncs es torna per la pista de la dreta.

pista de l'esquerra

Tram de pista enfangat, amb moltes petjades de cavalls.

Camí a la dreta

Deixar pista i seguir pel camí que surt a la dreta

torrent de cal Xandri

Travessar pista

Travessar la pista i continuar pel camí de la dreta