2013-05-20 Sant Marçal

May 20, 2013
May 2013

near L'Arboç, Catalunya (España)

De l'Arboç per la pista del Papiol, Riera de Marmellar, El Manou, Els Pous, Sant Marçal i tornada a l'Arboç per la mateixa pista asfaltada.
Ruta detallada per anar de l'Arboç a Sant Marçal.
Sortim de l'Arboç per la Badalota i l'Avinguda Mossèn Cinto Verdager, agafem a ma dreta el Camí del Papiol, atravessant la carretera seguim per el Camí del Papiol, es pasa el pont de la via del tren i seguim per la pista asfaltada fins arribar al Papiol, fem la volta a la masia i seguim per el bosc amb una forta baixada que ens porta a la riera de Marmellar, continuem per la pista amb direcció del Manou, pasem per sota del pont de l'autopista, agafem la pista de la dreta i a continuació la de l'esquerra que ja ens portarà a Sant Marçal, de tornada nomès cal desfer el camí d'anada.

• Photo of Oscar Upegui
    Oscar Upegui Jan 9, 2018

Una ruta buena para realizar una buena rutina de ejercicios, mientras se disfruta de un entorno muy bonito, gracias por compartir el trazado.

• Photo of Josep Mª Dalmau
    Josep Mª Dalmau Jan 10, 2018

Muy agradecido Oscar por el comentario y la valoración positiva de la ruta.