Photo of140906 Munt Prades. Sortida Nocturna de l'Aritjol fins l'ermita de St Pere ( La Selva del Camp ) Photo of140906 Munt Prades. Sortida Nocturna de l'Aritjol fins l'ermita de St Pere ( La Selva del Camp ) Photo of140906 Munt Prades. Sortida Nocturna de l'Aritjol fins l'ermita de St Pere ( La Selva del Camp )

September 7, 2014
September 2014

near La Selva, Catalunya (España)

Diapositives de la sortida del vespre del dissabte 06-09-14 :

Aproximació :
Sortida nocturna organitzada pel club excursionista de l’Aritjol. És el primer cop que camino de nit. Me’n vaig recordar del companys que fan llargues travesses nocturnes .....
El punt de trobada era el poliesportiu de la Selva del Camp ( wpt 01 ) on deixem, els cotxes.

Orientació : ( Molt Fàcil )
No té cap problema

Dificultat Tècnica : ( Fàcil +)
La major part del recorregut és per pista. Només entre els wpt 2 i 3 es puja per un corriol. De fet hi havia molta mainada.

Descripció :
Anem pel carrer major fins la rotonda del Hotel. Agafem l’antic camí de Sant Pere. Caminem pujant per pista fins agafar un corriol a l’esquerra ( wpt 02 ) que ens mena fins l’ermita ( wpt 03)
Per baixar seguim la pista ( Camí nou de St Pere ) que ens duu a entroncar amb la pista que ve de l’Almoster ( wpt 04 ) i fineix a la rotonda . Només cal desfer el camí d’anada per tornar al cotxe.

Menjar :
Anàvem amb bocates. El club va posar ( al preu simbòlic de 2 €) begudes, fruits secs, galetes i un ben “currat” ron cremat

Notes :
Segons Garmin Connect el desnivell acumulat + és de 350 mts. i el temps total, contant l’aturada per sopar , de 3 hr 05’

PictographCar park Altitude 722 ft

04 Cr Pista Almoster 06-09-14

• Photo of TARRAGONINA
    TARRAGONINA Sep 8, 2014

Bonica experiència el caminar de nit.

• Photo of GERCA
    GERCA Sep 22, 2014

Bé, a mi no em va entusiasmar ......