Photo of08/16 Tortosa (Hospital)-Castell de la Suda (Parador)-Avançades de Sant Joan (muralles) {110m+} Photo of08/16 Tortosa (Hospital)-Castell de la Suda (Parador)-Avançades de Sant Joan (muralles) {110m+} Photo of08/16 Tortosa (Hospital)-Castell de la Suda (Parador)-Avançades de Sant Joan (muralles) {110m+}

August 2, 2016
August 2016

near Tortosa, Catalunya (España)

agost/2016

Tortosa (Hospital) > Castell de la Suda (Parador de Tortosa) > Avançades de Sant Joan (muralles)

Desnivell acum.: 110m+

És un petit recorregut per les muralles de Tortosa, per fer temps entre hores de visita a l'hospital... Comença amb sortida a l'hospital, on ja gaudim d'unes vistes magnífiques, tot baixant cap a la Plaça del Mossèn Sol, i d'allí per carrers fins a les muralles del parador, on trobem una costa empedrada per pujar fins a dalt. Els jardins de la part interior els envolta tota la muralla, on també tenim vistes molt obertes i des d'altura a la ciutat travessada per l'Ebre.
Tot seguit tornem una mica enrere per anar a buscar les escales amb ziga-zaga que ens duen fins a la gran fortificació de les Avançades de Sant Joan...