020114 L'Arboç-el Pèlag-Vendrell

January 2, 2014
January 2014

near L'Arboç, Catalunya (España)

Ruta per anar desde l'Arboç al Vendrell, sortida desde el Carrer Major, Rambla Gener, Passeig Pantxita, Via Augusta, Plaça Catalunya i agafem la pista amb direcció a La Gornal, atravessem el Torrent de la Pallisseta i arribem al poble, anem a la sortida que hi ha prop de l'ajuntament i seguim tota l'estona per la pista asfaltada que ens porta fins al Vendrell entrant per la zona de Les Mates.

El Vendrell és una vila i municipi, capital de la comarca del Baix Penedès. És a 28 km de Tarragona i a 64 km de Barcelona. Una de les teories sobre el nom del Vendrell explica que prové del diminutiu Venerellus del llatí Venere (Venus).[3] Inicialment existia un Portus Venerisa a l'actual Barri Marítim de Sant Salvador, amb un nucli a l'interior anomenat Venerelluso, la petita Venus.

PictographRiver Altitude 397 ft

Torrent de la Pallisseta

A

• Photo of Oscar Upegui
    Oscar Upegui Jan 5, 2018

Una ruta que al igual merece ser valorada, gracias Josep por compartir el trazado.

• Photo of Josep Mª Dalmau
    Josep Mª Dalmau Jan 6, 2018

Muy agradecido Oscar por la amabilidad de comentar y valorar positivamente esta ruta.