Via Ferrata Degli Angeli a la Punta Cannone (Isola Tavolara)

Photo ofVia Ferrata Degli Angeli a la Punta Cannone (Isola Tavolara) Photo ofVia Ferrata Degli Angeli a la Punta Cannone (Isola Tavolara) Photo ofVia Ferrata Degli Angeli a la Punta Cannone (Isola Tavolara)

-57 ft
June 19, 2018
June 2018

near Punta Don Diego, Sardegna (Italia)

A Porto San Paolo prenem un vaixell turístic fins a l’isola Tavolara. Emprenem el camí i iniciem la via ferrada Degli Angeli, primer el camí és pista, i després ja veiem un indicador en roca i cal seguir uns punts vermells. L'inici, està desequipat, només uns parabolts, en passos d'escalada en IV, IV+ per arribar a l'inici de l'equipament de la via ferrada.Creuant el tram de bosc, la via passa a buscar l'aresta .Arribant primer al Cristo, com a mig recorregut i, en deixar l'aresta, pasem a caminar per la part alta de l'illa. continuant la carena, s’arriba al punt més alt de la illa a peu, la Punta Cannone a 563 metres, on hi ha la Madonneta. Reculant un xic, en un collet, retornem prenent la via ferrata normal d'accés al cim, molt més fàcil i via normal al cim. Seguim uns punts rojos també, fins creuar el bosc, i per pista, retornem al port .