Via Ferrata Badde Pentumas

3 hours one minute
June 19, 2018
June 2018

near Oliena, Sardegna (Italia)

D’Oliena, prenem la pista que entra la vall del riu Sa Oche. Arribem al refugi, però cal prendre una altra pista per arribar al torrent de Badde Pentumas, no hi ha de cap indicació sobre la ferrada, amb la poca informació que tenim, hem d’anar intuint el seu inici. Remuntem el torrent amunt amb algun tram equipat amb cordes, per superar algun ressalt rocós. El torrent s’acaba en un gran circ , on amb intuició, trobem l’inici de la Ferrada Badde Pentumas. La via té un parell de flanqueitjos, i un tram final amb verticalitat, amb unes vistes espectacularssobre el circ. El descens, amb l’ajuda d’alguna fita i amb deducció, tornem a trobar el torrent i seguidament l’aparcament.

• Photo of iosebapuente
    iosebapuente Oct 4, 2018

a ver, en si, la ferrata es fácil, en España un K3,...eso si "expuesto", alguna zona sin asegurar con caída peligrosa y otra zona en travesía sin apoyos para los pies,...el descenso es a lo loco porque no esta marcado,...no creo que tenga muchas repeticiones. Interesante la forma de acercarse a lo largo del cauce seco del río. el circo donde esta la ferrata espectacular,...pero la ferrata, muy irregular, apenas tres cortos tramos y eso, asegurados de aquella manera y de la bajada gps en mano