Via Ferrada Roc d Esquers

September 3, 2021
August 2021

near Urbanització Can Noguer, Escaldes-Engordany (Andorra)

Per aquesta Via Ferrada cal organitzar la logística perquè acaba a un lloc diferent de l’inici i , vaja crec, que no es viable tornar caminat a l’origen però en qualsevol cas això depèn de vosaltres. Algú us a de deixar al pàrquing que hi ha just a la cruïlla d’Engolasters amb La Comella per iniciar la ruta i després us haurà d’esperar al penúltim pàrquing abans d’arribar a Engolasters on comença el camí fins a Coll Jovell i us portaria a la Vall de Madriu.
El camí d’inici esta om seguint la carretera cap amunt a la dreta. Encara faltarà caminar 5min per arribar al per de la via.
Aquesta via no es per gent iniciada, te varies zones bastant aerias i en algun punt un despenjat molt suau i a la part final un pont Tibetà molt curt. La via acaba dins del bosc des de on hem de seguir caminat cap amunt uns 10 min fins el Coll Jovell i desprès mitja hora de baixada fins el pàrquing.
Pot semblar que no es la via mes interessant de fer, però les millors vistes d’Andorra la Vella i la de la part inicial de la Vall de Madriu consideradà patrimoni de la humanitat perquè l’home encara no ha arribat i continua sense fer-ho.