Via ferrada Clots de l'Aspra

October 31, 2020
August 2020

near Els Cortals, Encamp (Andorra)

S'accedeix des de Encamp per la carretera que puja als Cortals.
Per arribar a la via ferrada primer haurem d'aparcar el cotxe al rocòdrom que hi ha al Cortals i baixar caminat fins el rierol per arribar al peu de la via.

Ruta ferrada que pot ser complicada perquè te un pont Tibetà que no tothom esta disposat a creuar. En aquest cas no creuem el pont Tibetà i seguim la via ferrada amunt per poder Rapels.

Si vols repetir varies vegades el rapel tens dos opcions, a final del rapel pots pujar cap a l'esquerra per el sender o a l'esquerra cap el pont Tibetà, en sentit contrari a la via, per tornar al punt a on hem pujat abans del pont Tibetà.

______________________________________________________________________________________

Se accede desde Encamp por la carretera que sube a los Cortals.
Para llegar a la vía ferrata primero tendremos que aparcar el coche en el rocódromo que hay en el Cortals y bajar caminado hasta el arroyo para llegar al pie de la vía.

Ruta ferrata que puede ser complicada porque tiene un puente Tibetano que no todo el mundo está dispuesto a cruzar. En este caso no cruzamos el puente Tibetano y seguimos la vía ferrata arriba para poder rapelar.

Si quieres repetir varias veces el rapel tienes dos opciones, a final del rapel puedes subir hacia la izquierda para el sendero oa la izquierda hacia el puente Tibetano, en sentido contrario a la vía, para volver al punto donde hemos subido antes del puente Tibetano.