Sentiero ferrata Sosat. Dolomiti di Brenta.

Photo ofSentiero ferrata Sosat. Dolomiti di Brenta. Photo ofSentiero ferrata Sosat. Dolomiti di Brenta. Photo ofSentiero ferrata Sosat. Dolomiti di Brenta.

October 4, 2017
August 2017

near Palù, Trentino-Alto Adige (Italia)

Al Passo di Campo di Carlo Magno a 1680 mts, agafem el telefèric al Passo Grostè a 2442 mts. D'aquí agafem un camí que primer planeja per un rascler i després baixa fins el refugi Tuckett. D'aquí sortim direcció a Bocca Tuckett i poc després marxem a la dreta per començar a enfilar cap a la pared. Aquí uns primers passos verticals i després d'un llarg tram planer ens fiquem ja al tram de ferrada que comença amb unes escales de baixada. Varis trams d'escales i cables ens fan passar una profunda bretxa que baixa directa del cim de la Punte di Campiglio. Després un tram molt vertical un seguit de trams amb cable i una escala final de baixada ens porten fins a una tartera que baixa direcció al Refugi Brentei, d'aquí per el camí normal passem per el refugi Casinei i després fins el Vallesinella on agafem l'autocar que a l'estiu et porta fins a Madonna i amb un canvi fins al passo Campo di Carlo Magn.

Una ferrada fàcil amb un ambient inmillorable per descobrir les Dolomitis di Brenta. Abstenir-se els que no els hi agraden les aproximacions i els retorns llargs.

Ull. No se perquè peró els mts de desnivell no son correctes. Al final varem fer 1200 mts.