Prenj Via Ferrata Osobac

October 21, 2017
October 2017

near Mlake, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

U ferratu se ulazi sa staze Konjička Bijela - Jezerce. Prilaz ferrati je je najjednostavniji ili iz pravca Konjičke Bijele ili iz pravca planinarske kuće Jezerce. Treba imati u vidu da se radi o zahtjevnom usponu ukoliko je jednodnevna tura. Kako su i sami tvorci ferrate rekli, relativno je zahjtevna, prvenstveno zbog dužine. Ferrata uglavnom slijedi greben prema Malom Osobcu, a dalje i Velikom Osobcu. Povratak je via normale stazom. Oprema za ferratu je obavezna (rukavice itekako poželjne). Za pristup samoj ferrati se može koristiti i sljedeći trek:

PictographSummit Altitude 0 ft

• Photo of mbjelan
    mbjelan Jan 31, 2018

Spremam se u 6. mj. 2018. popeti ferrato na Osobac. Vaš opis pristupa ferrati meni je vrlo bitan. Najteže je doći do prve markacije i ulaza u ferratu. Nakon toga sve je lakše. Ja sam registriran na Wiciloc, ali malo dodajem moje izlete. To više radim na Blogu: http://mbjelan.bloger.index.hr/
    Skinuo sam trag nadam se da će mi pomoći - hvala!
    Lijep pozdrav,
    Mirko Bjelan

Nedim Limo Feb 1, 2018

Od ranije sam itekako upoznat sa Vašom stranicom, ponajviše zbog trekova po Sloveniji koje smo koristili, svaka čast!
    Za sva pitanja koja imate stojim na raspolaganju.
    Lijep pozdrav,
    Nedim

Nedim Limo Feb 1, 2018

Ali svakako savjetujem da se dodatno raspitate o stanju ferrate prije nego krenete, jer vidjet ćemo da li će zima ostaviti traga, a u prilog tome ide i informacija da će ferrata biti zvanično otvorena tek u nekom narednom periodu, jer se planiraju neki dodatni radovi, ovo su sve neprovjerene informacije. Mi kada smo išli bilo je sve ok.

• Photo of mbjelan
    mbjelan Feb 3, 2018

Poštovani g. Nedim,
    u koliko mi bude zatrebala bila koja pomoć vezano za uspon po ferrati, zasigurno ću vam se obratiti. Zahvaljujem se što mi to omogućujete. Stoga, dado bi razmjeni tel. brojeve. U koliko se naiđe na neke poteškoće, najbolji je kontakt telefonom. Moj broj tel. 00385/91 291 74 80
    E-mail: mbjelan@gmail.com
    Srdačan pozdrav,
    Mirko Bjelan

• Photo of Aleksandar Milosavljevic
    Aleksandar Milosavljevic Aug 4, 2020

Zdravo svima, da li je ova via ferata u dobrom stanju i da li se moze njom proci narednog vikenda? Hvala :)

Nedim Limo Aug 4, 2020

Pozdrav, zaista teško pitanje obzirom da je nedavno bilo govora da su potrebne neke sanacije. Možda je najbolje da preko fb-a pitate Mahu (Mahir Mesic) tvorca ferate.

• Photo of Aleksandar Milosavljevic
    Aleksandar Milosavljevic Aug 4, 2020

Nedime, hvala ti najlepse na informaciji. Lep pozdrav :)