Ferrada Roc d'Esquers-Coll Jovell-Ramió-Pont d'Entremesaigües

Photo ofFerrada Roc d'Esquers-Coll Jovell-Ramió-Pont d'Entremesaigües Photo ofFerrada Roc d'Esquers-Coll Jovell-Ramió-Pont d'Entremesaigües Photo ofFerrada Roc d'Esquers-Coll Jovell-Ramió-Pont d'Entremesaigües

August 24, 2014
August 2014

near Sant Miquel d'Engolasters, Parròquia d'Escaldes-Engordany (Andorra)

Via ferrada llarga, espectacular i molt maca de dificultat mitja. L'equipament és molt abundant i amb excel·lent estat. Això fa que sigui apta per nens de més de 1'5 mts d'alçada. Té passos força aeris i alguns petits desploms.

Per definir el grau de dificultat de la ruta, ens basem en l'edat i l'estat físic del nostre fill Aniol d'11 anys

Integrants: Dolors, Jordi i Aniol.

Temps efectiu ferrada: 2h 30'

Temps efectiu total de la ruta: 3h 40'

Desnivell ferrada: 260 mts.

Desnivell total: 550 mts.

Ruta: Carretera d'Engolasters (Cruïlla Vall del Madriu)-Ferrada Roc d'Esquers-Coll Jovell-Ramió-Vall del Riu Madriu-Entremesaigües-Aparcament.

Més informació i fotografies a la pàgina web.