CUBA - VIÑALES - Canopy (TIROLINES) i Miradors

Photo ofCUBA - VIÑALES - Canopy (TIROLINES) i Miradors Photo ofCUBA - VIÑALES - Canopy (TIROLINES) i Miradors Photo ofCUBA - VIÑALES - Canopy (TIROLINES) i Miradors

10 minutes
March 14, 2017
March 2017

near El Sitio, Pinar del Río (Republic of Cuba)

A tenir en compte: A data d'avui, Març 2017, a CUBA no es permet entrar aparells GPS (no diuen res dels telèfons mòbils). Si en porteu, us el retenen a la duana fins la vostra sortida.

Avui aprofitem una parada del bus turístic de Viñales per fer una parada al Canopy.
Es una petita ruta de prop d'1 Km. amb tirolines per sobre el bosc.
Hi ha 4 trams, que augmenten de llargada progressivament. Està molt ben muntada. El material es bo i cuiden molt la seguretat.
Ens acompanyen dos guies molt professionals i atents en una ruta per 4 persones.
Quan acabem hi ha un petit bar on serveixen begudes.
També pagant 1 CUC es pot accedir a una petita ruta de miradors (les indicacions no son molt bones), però els cartells diuen que es pot arribar fins a " los Acuáticos" a 1,5 Km.
Pel camí de mes avall s'arriba a uns camps de cultiu i a granges dels camperols on expliquen coses del camp.