tren del ciment: La Pobla de Lillet-museu del ciment

Photo oftren del ciment: La Pobla de Lillet-museu del ciment Photo oftren del ciment: La Pobla de Lillet-museu del ciment Photo oftren del ciment: La Pobla de Lillet-museu del ciment

September 15, 2013
September 2013

near La Pobla de Lillet, Catalunya (España)

ruta en el tren del ciment de La Pobla de Lillet al museu del ciment, el tren l'hem agafat a l'estació de la pobla, i consta de 4 parades que son: la pobla, la pobla centre, jardins artigues, i museu del ciment, nosaltres hem baixat a visitar els jardins artigues, per aixo veureu que el traçat del gps surt una mica curios, sortint dels jardins varem engegar el gps una mica mes tard, i el traçat es va deformar una mica, es una ruta que val molt la pena, també a l'estació de la pobla podrem veure un museu que es una exposició de trens d'epoca, hi trobem diferents models de trens de via estreta.

Jardins artigas

• Photo of Alson
    Alson Sep 27, 2013

que guapo el viatge amb tren.