بازدید ۱۹ تیر ۱۴۰۲ همدان ملایر

July 10, 2023
July 2023

near Kūr Kahrīz, Hamadān (Iran)

بازدید به همراه مهندس اکبرشاهی و مهندس صیفی از تراشه‌های ریزشی محور
جنس محدوده عموماً میکاشیست که جهت شیسه کاملاً مشخص بوده و سه دسته درزای اصلی رگه‌های سیلیسی در محور مشاهده شد به علت هوا زدگی به صورت جزئی ریزش مشاهده شد در ایستگاه اول که در محدوده گالری بود ریزش‌ها به صورت ساختاری قابل مشاهده بود

در این محدوده گوه تشکیل شده است

سطح گسیختگی به صورت کامل تشکیل شده است

ایستگاه دوم بعد از گالری

بعد از محدوده گالری ۳ دسته درزه اصلی مشاهده می‌شود جنس سنگ میکاشیست. ارتفاع ترانسه‌ها در سمت راست حوداً ۸ متر شیب تقریباً ۸۰ درجه و در سمت چپ تقریباً ۲۰ متر ۱۵ تا ۲۰ متر شیب جای ناخن‌های بیل مشخص است.

شروع ترانشه ها

شروع تراشه‌ها عکس اول به سمت کیلومتر بیشتر عکس دوم به سمت کیلومتر کمتر عکس سوم ترانشه سمت راست عکس چهارم ترانشه های سمت راست. لیتولوژی شیست مارن با لایه های ۱۰ سانتی سیلیس

ترانشه ۵۰۰+۳۷

تراشه محدوده کیلومتر ۳۷۵۰۰ ارتفاع تقریبا ۱۰ متر سرتران مشخص جای ناخن بیل مشخص است لیتولوژی میکاشیست بابلدرهای کوارتزرهای به دلیل برداشت بولدر های کوارتز ریزش به صورت موضعی اتفاق افتاده است. پیشنهاد میشود اصلاح شیب به صورت لایه بندی انجام شود. عکس اول به سمت کیلومتر بیشتر عکس دوم ترانشه راست دید به سمت کیلومتر بیشتر عکس سوم ریزش ترانشه چپ عکس چهارم به سمت کیلومتر کمتر عکس ششم تراشه سمت راست از روبرو

34+700

محدوده کیلومتر ۳۴۷۰۰ عکس‌ها با دید به سمت کیلومتر بیشتر گرفته شده تا رسیدن به کد ۲ متر نیاز به خاکبرداری هستش در تراشه سمت راست ریزش به صورت گوه ای مشاهده شد. جنس محدوده میکا شیست هوازده هست که ظاهراً پایدار به نظر می‌رسد. آب جمع شده با به کد رسیدن تخلیه خواهد شد