The Best Paragliding Trails in Turkey

1,710 trails

(2)

Save to a List
    near Kozağaç, Muğla (Türkiye)
    7.63mi
    3f
    Photo ofParagliding Babadağ - Olüdeniz Beach Photo ofParagliding Babadağ - Olüdeniz Beach Photo ofParagliding Babadağ - Olüdeniz Beach

Paragliding in tandem with certified pilot, myself as a total beginner. ~30min flight, for a 20min drive to take off site. The flight was awesome, with views over: Olüdeniz, Fethiye, surrounding mountains, butterfly vall...

• near Ören, İzmir (Türkiye)
    12.47mi
    5837f
    Photo ofÖren - Kandiltepe - Armutlu (Tırman -Uç) Photo ofÖren - Kandiltepe - Armutlu (Tırman -Uç) Photo ofÖren - Kandiltepe - Armutlu (Tırman -Uç)

Kaydın ilk 10.7 km mesafe,~1100 mt irtifa kazancı yürüyüşe ait, devamı uçuşa ait. Uçuş başladıktan sonra kayıtta kayıp olmuş. Bir süre kayıt durmuş,sonra devam ederken aradaki veriler yok olmuş ,düz çizgi çekmiş. Sedak k...

• Çambel Tırman-Uç

9.05mi
    8839f

Hava tahmini uçuş için uygun olunca planımı yaptım.Malzemeyle yürüyecek arkadaş bulamadım yine. Saat 11 gibi köyden yürümeye başladım, rüzgar tahminlerden epey yüksekti ama yine de vazgeçmedim. 13 gibi takeoff'a vardım.4...

• Çambel tırman uç

7.23mi
    1079f

Çambel köyünden başladığım tırman uç faaliyetimin kaydı. Telefonumun hatası sanırım,kayıtta yine hata olmuş. Sanırım sık sık durduğu için kayıt çok fazla kesilmiş. Kayıt gerçek faaliyetin karikatürü gibi olmuş.

• Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Live Tracking Live Tracking
  • Çambel - Sancaklı Bozköy

11.35mi
    6798f

Uçuşun garanti olmadığı rüzgar tahmininde tırman uç faaliyeti. Neyse ki düşük ihtimal gerçekleşti, rüzgar bir ara kalkış yapılabilecek sınırlara indi.

• near Çambel, İzmir (Türkiye)
    10.46mi
    5436f
    Photo ofÇambel - Sancaklı İğdecik Tırman -Uç Photo ofÇambel - Sancaklı İğdecik Tırman -Uç Photo ofÇambel - Sancaklı İğdecik Tırman -Uç

Soğuk, uçuş için zorlu şartlarda yine faaliyete ortak arkadaş bulamadım. Uçuş garantisi olmadan sonuna kadar yürüdüm,şartların uygun olmasını bekledim ve kalktım. Harika bir uçuşun ardından indim ve köye, aracımın yanına...

• Keçi kalesi tırman uç

Save to a List
    near Belevi, İzmir (Türkiye)
    10.04mi
    4163f

Sabah sis, öğlen yüksek rüzgar tahmini olmasına rağmen denemeye karar verdik. iyi ki yapmışız... Çok eğlenceli uçuş oldu

• Sancaklı İğdecik

Save to a List
    near Sancaklı İğdecik, Manisa (Türkiye)
    14.26mi
    11332f

Arabayla iniş yapmayı planladığımız tarlanın yanına gidip,oradan uçuş ekipmanlarımızla yürümeye başladık. Yaklaşık 6 km (ve 700 metre irtifa ) tırmandıktan sonra kalkış yapacağımız tepeye vardık. Hazırlıklarımızı yaptıkt...

• Çambel

17.56mi
    4754f

Çambel köyünden (4 kişi) başladığımız yürüyüşte,önce 850 metre irtifada bulunan Yamaç paraşütü pistine yürüdük. Burada uçuş yapan arkadaşları izledik,ben 1 sorti uçtum ve araçla tekrar aynı yere döndüm. Daha sonra 5 kişi...

• Halitpasa Çınaroba Tirman-Uç

Save to a List
    near Halitpaşa, Manisa (Türkiye)
    5.84mi
    3071f

Bayram öncesi kaçamağı İki arkadaş çınaroba köyüne aracımızla gidip,malzemelerle takeoff'a yürüdük. Takeoff'ta kısa bir molanın ardından hazırlıklarımızı tamamlayıp uçtuk. Kaydın ilk 2.5 km'si yürüyüşe,devamı uçuşa aitt...

• Çambel Tırman uç

9.97mi
    3583f

Güzel faaliyet oldu. İki arkadaş Çambel köyünde buluştuk.Ahmet abinin kahvesinde içtiğimiz çağlardan sonra uçuş ekipmanlarımızdan oluşan malzemelerimizi yüklendik, yürüyüşe başladık. Yaklaşık 6.2 km mesafe ve 650 mt irti...

• Çambel - Tırman uç

10.15mi
    3173f

Çambel - Tırman uç Yamaç paraşütü pilotu arkadaşımla birlikte planladığımız gibi Çambel köyünde buluştuk.Kahvede çaylarımızı içip ekipmanlarımızı alıp yürüyüşe başladık. Benim dizim hala tam olarak iyileşmediği için kest...

• Ovacık - Babadağ 1700

Save to a List
    near Ölüdeniz, Muğla (Türkiye)
    6.12mi
    3993f

Sabah 5:30 gibi 3 arkadaş yürüyüşe başladık. 1350 mt irtifaya kadar çok güzel patikalardan yürüdük, devamında yoldan yürüyerek 1700 mt pistine kadar çıktık. Burada yüksek rüzgar nedeniyle uçuş imkanı olmadı. Aşağı inen t...

• Çambel - Sancaklı İğdecik

9.32mi
    4672f

Tırman-uç faaliyeti. Kaydın ilk 6.5 km +720 mt irtifa kazancı tırmanışa ait, devamı uçuşa ait. Maalesef uçan arkadaşlarımdan kimse ekipmanla tepeye çıkmak istemedi, faaliyeti yalnız yapmak zorunda kaldım.

• Çambel - Güney Takeoff - Akalan

6.42mi
    2041f

Hava tahmini uçuşa uygun olunca yılın ilk Tırman-Uç faaliyetini yapmaya karar verdim. Sabah 9.30 gibi Çambel köyüne ulaştım,9.45 civarında yürüyüşe başladım. 1 saat 35 dakika sonra Güney kalkış alanına vardım.Sakin bir h...

• Kamberler - Kandiltepe Tırman uç

Save to a List
    near Kamberler, İzmir (Türkiye)
    13.10mi
    2336f

Pusula35 kulübü B gurubu katılımcılarıyla Kamberler köyünden yürüyüşe başladık. Çok güzel bir havada zirvenin altına kadar birlikte yürüdük. Bu noktadan sonra gurup iniş yoluna girdi,ben zirveye yürüdüm ve rüzgarı karşıl...

• Çambel

6.51mi
    2805f

İki pilot,yolun çok bozuk olmadığı noktaya kadar araçla devamını malzemelerimizle yürüyerek takeoff'a çıktık. Başka bir araçla iki pilot arkadaş bizden hemen sonra takeoff'a geldi. Hazırlıklarımızı yaptık ve uçtuk.

• Çambel - Akalan Tırman-uç

7.55mi
    2198f

Hava şartları uçuşa uygun olunca bir taşla iki kuş vuralım dedik. Çambel köyünden Yamaç paraşütü ekipmanlarımız la yürüyerek birer sorti uçtuk. Kaydın ilk 7.5 km'si yürüyüşe,devamı uçuşa aittir.

• Akalan Spil tırman-uç

Save to a List
    near Akalan, İzmir (Türkiye)
    6.00mi
    2730f

Bir suredir planladigim tırman-uç etkinligini nihayet gerceklestirdim. Bu tur faaliyetlerde genellikle araci biraktigimiz yer ile inis yaptigimiz yer ayni olmaz ve ucustan sonra ulasim sorunu yasariz. Akalan'da inişe uyg...

• Çambel - Sancaklı İğdecik

27.40mi
    14839f

Çambel köyünden Kuzey takeoff'a malzemelerle yürüyüp,devamında uçarak Sancaklı iğdecik köyü civarına inişe ait kayıt.

• Çambel Kuzey Takeoff Tırman uç

15.22mi
    8609f

Dün akşama kadar yalnız planladığım faaliyete son anda iki arkadaşım daha katıldı. Sabah 11 gibi yürüyüşe başladık. 6.5 km ve 630 mt irtifadan sonra Takeoff 'a vardık. Araçla gelecek arkadaşlarımız da gelince uçuş hazırl...

• Ovacık - Dededağ - Bağyurdu

Save to a List
    near Ovacık, İzmir (Türkiye)
    10.06mi
    4370f

Kulüp (Pusula-35) araçlarıyla Ovacık'a geldik,saat 11:00 gibi kulübün B gurubuyla birlikte yürüyüşe başladık. Saat 13:35'te zirveye ulaştık. Fotoğraf video çekimleri sonrasında saat 13:50 gibi uçuş hazırlıklarımıza başla...

• Çambel - Güney Takeoff - Akalan

7.65mi
    3789f

Haftasonu yürüyüş programı olamayacak bir haftanın son günü bu faaliyet ilaç gibi geldi. İlk 5.5 km malzemeyle tepeye yürüyüşe ait, devamı uçuşa ait kayıt.

• Bucak - Yeşilüzümlü

Save to a List
    near Bucak, Muğla (Türkiye)
    4.58mi
    686f

Geyran dağındaki kalkış noktasında rüzgar çok sertti. Aşağıda görünen vadinin ucuna yürüyerek indim ve oeadan kalkarak Yeşilüzümlü ilçesine indim.

Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!