The Best Trails in Ilıca, Rize (Turkey)

11 trails

• Distance
    17.96mi
    3232f
    Photo ofÇağrankaya - Büyük Yayla - Aşağı Yayla Photo ofÇağrankaya - Büyük Yayla - Aşağı Yayla Photo ofÇağrankaya - Büyük Yayla - Aşağı Yayla

Küçükçayırların yaylasından yürüyüşe başlayarak, Çağrankaya Yaylasına doğru yaklaşık 8km yürüdük. Yol boyunca su kaynağı mevcut. Çağrankaya bölgenin en büyük yaylalarından birisi 3 yayladan oluşuyor, Büyükyayla ve Aşağ...

• Handüzü - Kandemir Yaylası

10.12mi
    1342f

Handüzü Yaylasından yürüyüşe başlayarak, yayla evleri arasından ana yola çıkıp, Kandemir Yaylasına ( iki yayla arası 5Km) yürüdük. Mayıs olmasına rağmen yer yer kar geçişleri yapmak zorunda kaldık. Gün içinde 4 mevsi...

• Andon (Ilıca) - Taşlıdere

7.49mi
    2080f

Andon Ilıcasından patika yola girerek, yukarılara doğru tırmanmaya başladık. Yol yaklaşık 4 km sonra maalesef bitti. Yukarıya çıkmamıza müsaade etmeyince vadi içine doğru yöneldik, vadi içine giden yolda 500mt sonra bit...

• Asgoroz Deresi - Andon Yaylası

10.85mi
    2772f

Andon ılıcaları yol ayrımında sola dönerek, Asgoroz deresi boyunca 5 Km gittikten sonra aracımızı bırakarak yürüyüşe başladık. Asgoroz deresi boyunca güzel bir vadiden, yer yer beton yolla yaklaşık 8 km tırmanarak, 100...

• Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Weather Forecast Weather Forecast
  • Distance
    4.48mi
    1230f

Rize merkez, Sakarya deresi kollarından olan Alişor Vadisi akarsuyu boyunca yürüyüş yaparak, bölgeyi dolaştık. Vadi içinde bulunan şelalenin yanına patika ve yol ilerlemediğinden geçemedik ancak dron ile güzel görüntüler...

Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.