The Best Trails in Dār Khormā, Lorestān (Iran)

19 trails

• Distance
    4.54mi
    1060f

کول چپ دو دره داره و هر دره ام دارای آبشاره، نقشه من از ابتدای جاده ی خاکی شروع میشه که اگر ماشین شاسی بلند دارید، جاده خاکی رو میتونید با ماشین برید. البته با ماشین معمولی ام میشه رفت ولی ماشین اذیت میشه. تقریبا بعد از ...

• کول چپ - Kolchap

3.41mi
    1306f

(استان لرستان) دسترسی به شروع مسیر پیاده روی : 80 کیلومتری اتوبان خرم آباد به سمت پل زال شروع مسیر پیمایش : از کنار اتوبان پایان مسیر پیمایش : آبشار کول چپ مسافت پیمایش رفت و برگشت : 5.5 کیلومتر ارتفاع مبدا به مقصد ...

• کول چپ لرستان

4.22mi
    1076f

تاریخ اجرای برنامه ۶ فروردین ۱۴۰۱ در اوج زیبایی این محل هیجان انگیز بود. در ابتدای جاده خاکی ماشین را پارک کردیم و به مسیر ادامه دادیم از رودخانه گذشتیم و در محل دوراهی کول چپ و راست، کول چپ رو رفتیم... در زمان بارندگی ش...

• Distance
    3.21mi
    1040f
    Photo ofکول چپ لرستان kool chap ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ Photo ofکول چپ لرستان kool chap ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ Photo ofکول چپ لرستان kool chap ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

کول چپ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ از آزادراه خرم آباد-اندیمشک وقتی از سمت خرم آباد به اندیمشک می روید تابلوی اندیمشک ۷۵ کیلومتر را رد کردید. به یک پل می‌رسید که زیرش مسیر خاکی داره و کنارش هم یک رودخانه به صورت زیر گذر هست ؛به لاین...

• Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Weather Forecast Weather Forecast
  • آبشار و دره کول چپ

3.46mi
    1296f

دقیقاً نزدیک تونل ماهور یک زیرگذر بسمت روستای کوچک کول چپ هست ،مردم بسیار خوبی دارد ولی داخل تنگه ها بهترستذشبمانی نکنید مگر بالای ده نفر.مسیر در وسط اردیبهشت گرم بود و آب سرد.مسیر سنگی زیباییست پر از صخره.در انتها تنگه ...

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.