The Best Trails in Maḩalleh-ye Jānīābād, Kermān (Iran)

7 trails

Photo of جی پی اس مسیرکوهنوردی زمستانه لاله زار از دهنه آردی Photo of صعود لاله زار 17 و18 مرداد99 Photo of صعود به قله لاله زار 5و6فروردین 1400 به ارتفاع 4380 متر
    11.39mi
    5089f
    Photo ofجی پی اس مسیرکوهنوردی زمستانه لاله زار از دهنه آردی Photo ofجی پی اس مسیرکوهنوردی زمستانه لاله زار از دهنه آردی Photo ofجی پی اس مسیرکوهنوردی زمستانه لاله زار از دهنه آردی

درود جهت صعود زمستانه لاله زاراز دهنه آردی و مسیر معمول کوهنوردان حتما هواشناسی را چک نمایید مسیر را از پمپ بنزین لاله زار تا خود قله جی پی اس زدم که میتوانید استفاده نمایید وسایل ضروری صعود زمستانه عبارتند از کیسه ...

11.66mi
    4616f

رفت وبرگشت 16 کیلومتر ساعت 10 صبح از کنار چادر عشایر حرکت کردیم حدود 4بعد از ظهر به قله رسیدی یک ساعت فرود امدیم کنار چشمه ومحلی دور از باد وصاف کمپ زدیم ساعت 4صبح استارت فرود زدیم ساعت 9صبح کنار ماشین بودیم سر تا...

11.12mi
    5056f
    Photo ofصعود به قله لاله زار 5و6فروردین 1400 به ارتفاع 4380 متر Photo ofصعود به قله لاله زار 5و6فروردین 1400 به ارتفاع 4380 متر Photo ofصعود به قله لاله زار 5و6فروردین 1400 به ارتفاع 4380 متر

ساعت 11:30صبح از شهر لا له زار به سمت دهانه ارتی حرکت کردیم حدود نصف مسیر خاکی است ساعت 11:45به انتهای جاده خاکی وابتدای دهانه ارتی رسیدیم رسیدیمساعت 12 به سمت قله حرکت کردیم ساعت 6غروب در ارتفاع 3850متر کمپ برقرار کردیم...

• قله لاله زار

Alpine Climbing
    Save to a List
    10.60mi
    5043f

کوه لاله زار كوه لاله زار با سنگ هایی ازجنس گرانیت و ارتفاع 4375 متر واقع در شمال شهربافت و دومين قله مرتفع استان كرمان می باشد. مسير هاي مختلف دسترسی به این قله عبارتنداز: 1) مسير دهانه آرتي لاله زار 2) مسير گردو دركا...

• Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Weather Forecast Weather Forecast

Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.