The Best Trails in Neokhórion, Peloponnese (Greece)

Photo ofNeokhórion: Αρτεμίσιο - Αρχαία Κλίμακα Παυσανία Photo ofNeokhórion: Αρτεμίσιο - Αρχαία Κλίμακα Παυσανία Photo ofNeokhórion: Αρτεμίσιο - Αρχαία Κλίμακα Παυσανία

Ξεκινήσαμε λίγο πιο έξω από το χωριό Νεοχώρι. Ανεβήκαμε τη σκάλα του Παυσανία. Στον Προφήτη Ηλία ακολουθήσαμε το χωματόδρομο και ένα μικρό μονοπάτι και φτάσαμε στο ξέφωτο πάνω από την Αλέα. Επιστρέψαμε στον Προφήτη Ηλία,...

Neokhórion: Κλίμακα Παυσανία - Κεφαλόβρυσο και επιστροφή Προσοχή! Από τον Προφήτη Ηλία μέχρι την 1η ανεμογεννήτρια ακολουθήσαμε διαδρομή κάποιου άλλου, αλλά μας δυσκόλεψε πάρα πολύ, γιατί ήταν δύσβατη και γιδόστρατες......

• Neochori:Canyon Inachos

Νεοχώρι: Φαράγγι Ίναχου προσέγγιση μερικών από τους 40 πανέμορφους καταρράχτες του φαραγγιού.

• Λύρκειο

Αρχικά ακολουθούμε τη διαδρομή του Σπάρταθλου και όταν φτάνουμε στο διάσελο κατεύθυνση βόρεια από κακοτραχαλο μέχρι την πρώτη ανεμογεννήτρια.Υστερα μπαίνει στη ρεματιά κ ακολουθεί την αριστερή πλαγιά της.Ο χρόνος μου βγή...