The Best Trails in la Massana, Andorra (Andorra)

• Triple X

Pujem sempre per la carretera de Beixalís per baixar per 3 trialeres molt diferents: Trialera de Beixalís- Ràpida i molt divertida-0peus Trialera del Solà- Tècnica i amb forts tallats de roca i pissarra-8 peus i dos ca...

• Escàs-Setúria-Collada Montaner

Sortim d'Escàs per agafar la carretera que puja a l'estació d'esquí de Pal. Allà prenem un camí pel bosc que surt a la pista d'esquí, una dura pujada. Prenem un altre corriol que serpenteja fins arribar a Setúria, baixe...

• 5 Parròquies

Sortim Escàs per anar a Escaldes, pujem per la carretera Engolasters (parròquia Escaldes Engordany). Vorejem el llac i anem al Camí de les Pardines (parròquia Encamp). Allà prenem el tram més tècnic el camí que va a Prat...

Buena explicacion, pero no recomiendo la ruta para BTT, no se disfruta hasta el tramo final. Subir puertos de carretera ...
    Antoniet F.E
  • Escàs-Arcalís la Coma-Escàs

Ruta d'alta Muntanya Sortim del poble d'Escàs. Per despertar-nos baixem per una pista pedregosa. Anem a agafar el camí que després en portarà a la ruta del ferro. Passem per la ruta del ferro i anem al Serrat. Pujem per...

• Ordino-Beixalís- Escàs

Sortim d'Escàs per pendre la carretera del coll d'Ordino. Abans d'arribar prenem un corriol cap a la Font del Mallol per baixa per la sempre divertida trialera de Beixalís. 4 d'agost i trobem Ceps, increible.

• Muntanyes de Pal

Sortim d'Escàs i després d'una petita baixada molt divertida, escalfem per la carretera fins arribar a Pal, allà comencem a agafar diversos camins i enllançem amb el Camí de Pedres Blanques, un corriol magnífic. Arribem ...

• Escàs-Pal- C Montaner- Escàs

Sortim d'Escàs per agafar la carretera que puja fins a l'estació d'esquí de pal. Un cop a Pal agafem uns corriols i una pista que puja amb força fins a trobar uns punts grocs a l'esquerra. A través de corriols arribem a ...

• Maxiavalanche

Pujem per la carretera fins a Xixerella. Allà afafem un camí d'una urbanització fins a Pal. Allà prenem un altre camí que enllaça amb la carretera de Pal. Prenem un altre camí a l'esquerra, coincideix amb la Maxiavalanch...

• Escàs- Sispony-Escàs

Sortim d'Escàs per anar al Poble de Sispony i pujar al Cortals. Baixem i agafem una pista per acabar baixant per un camí fins Escàs

• Bony de les Neres

Sortim d'Escàs passem per la Massana i agafem el camí cap a l'Aldosa. Allà pujem per la carretera de Beixalís. Trenquem per la pista fins a la font del Mallol, baixem lleugerament i agafem l'últim tram de la carretera al...

• Escàs, Aldosa, Ruta del Ferro

Sortida d'Escàs, quedem a l'Aldosa, agafem uns camins cap a la Gonarda que ens porten a la carretera del Coll d'Ordino. Baixem a Ordino i a l'alçada de la Cortinada prenem la ruta del Ferro fins a Encodina. Baixem per la...