Photo ofرکاب‌زنی با تک‌چرخ دیانا دو نفری یا دو صندلی از کوی معین‌زاده اهواز قرارگاه اول: گیت بوستان، قرارگاه دوم: پارکینک سه بوستان ساح Photo ofرکاب‌زنی با تک‌چرخ دیانا دو نفری یا دو صندلی از کوی معین‌زاده اهواز قرارگاه اول: گیت بوستان، قرارگاه دوم: پارکینک سه بوستان ساح Photo ofرکاب‌زنی با تک‌چرخ دیانا دو نفری یا دو صندلی از کوی معین‌زاده اهواز قرارگاه اول: گیت بوستان، قرارگاه دوم: پارکینک سه بوستان ساح

December 22, 2020
December 2020

near Choneybeh-ye Soflá, Khuzestan (Iran)

رکاب‌زنی با تک‌چرخ دیانا دو نفری یا دو صندلی از کوی معین‌زاده اهواز
Track Dec 22, 2020 17:07:24
Track at Dec 22, 2020 17:05

PictographRisk Altitude 9 ft
Photo ofرکاب‌زنی با تک‌چرخ دیانا دو نفری یا دو صندلی از کوی معین‌زاده اهواز دوم دی‌ماه- برج فلکی جَدْی یا بزغاله سال ۱۳۹۹ خورشیدی Track Photo ofرکاب‌زنی با تک‌چرخ دیانا دو نفری یا دو صندلی از کوی معین‌زاده اهواز دوم دی‌ماه- برج فلکی جَدْی یا بزغاله سال ۱۳۹۹ خورشیدی Track Photo ofرکاب‌زنی با تک‌چرخ دیانا دو نفری یا دو صندلی از کوی معین‌زاده اهواز دوم دی‌ماه- برج فلکی جَدْی یا بزغاله سال ۱۳۹۹ خورشیدی Track

PictographMonument Altitude 12 ft

مکان قرار گیت بوستان- رکاب‌زنی با تک‌چرخ دیانا دو نفری یا دو صندلی از کوی معین‌زاده اهواز دوم دی‌ماه- برج فلکی جَدْی یا بزغاله سال ۱۳۹۹ خورشیدی Track Dec 22, 2020 17:07:24 Track at Dec 22, 2020 17:05

PictographIntersection Altitude -7 ft

PictographIntersection Altitude -2 ft

مسیر فرودگاه ببن‌المللی اهواز- مکان قرار دوم پارکینک سه بوستان ساحلی کیانپارس- گیت بوستان- رکاب‌زنی با تک‌چرخ دیانا دو نفری یا دو صندلی از کوی معین‌زاده اهواز دوم دی‌ماه- برج فلکی جَدْی یا بزغاله سال ۱۳۹۹ خورشیدی Track Dec 22, 2020 17:07:24 Track at Dec 22, 2020 17:05

PictographRisk Altitude -13 ft

بازگشت به پارکینگ سه- میسر فرودگاه ببن‌المللی اهواز- مکان قرار دوم پارکینک سه بوستان ساحلی کیانپارس- گیت بوستان- رکاب‌زنی با تک‌چرخ دیانا دو نفری یا دو صندلی از کوی معین‌زاده اهواز دوم دی‌ماه- برج فلکی جَدْی یا بزغاله سال ۱۳۹۹ خورشیدی Track Dec 22, 2020 17:07:24 Track at Dec 22, 2020 17:05

PictographProvisioning Altitude 13 ft

رستوران گیت بوستان- بازگشت به گیت بوستان و پارکینگ سه- میسر فرودگاه ببن‌المللی اهواز- مکان قرار دوم پارکینک سه بوستان ساحلی کیانپارس- گیت بوستان- رکاب‌زنی با تک‌چرخ دیانا دو نفری یا دو صندلی از کوی معین‌زاده اهواز دوم دی‌ماه- برج فلکی جَدْی یا بزغاله سال ۱۳۹۹ خورشیدی Track Dec 22, 2020 17:07:24 Track at Dec 22, 2020 17:05

عدم وجود مکانی مناسب برای پارکینگ دوچرخه در هتل رستوران گیت بوستان- بازگشت به گیت بوستان و پارکینگ سه- میسر فرودگاه ببن‌المللی اهواز- مکان قرار دوم پارکینک سه بوستان ساحلی کیانپارس- گیت بوستان- رکاب‌زنی با تک‌چرخ دیانا دو نفری یا دو صندلی از کوی معین‌زاده اهواز دوم دی‌ماه- برج فلکی جَدْی یا بزغاله سال ۱۳۹۹ خورشیدی 31.284436, 48.639459 31°17′03.97″N 48°38′22.05″E Track Dec 22, 2020 17:07:24 Track at Dec 22, 2020 17:05

Photo ofعدم وجود مکانی مناسب برای پارکینگ دوچرخه در هتل رستوران گیت بوستان- بازگشت به گیت بوستان و پارکینگ سه- میسر فرودگاه ببن‌المللی ا Photo ofعدم وجود مکانی مناسب برای پارکینگ دوچرخه در هتل رستوران گیت بوستان- بازگشت به گیت بوستان و پارکینگ سه- میسر فرودگاه ببن‌المللی ا Photo ofعدم وجود مکانی مناسب برای پارکینگ دوچرخه در هتل رستوران گیت بوستان- بازگشت به گیت بوستان و پارکینگ سه- میسر فرودگاه ببن‌المللی ا

PictographProvisioning Altitude 13 ft

Photo ofسوپرمارکت قیطاسی دوچرخه سوار عدم وجود مکانی مناسب برای پارکینگ دوچرخه در هتل رستوران گیت بوستان- بازگشت به گیت بوستان و پارکینگ Photo ofسوپرمارکت قیطاسی دوچرخه سوار عدم وجود مکانی مناسب برای پارکینگ دوچرخه در هتل رستوران گیت بوستان- بازگشت به گیت بوستان و پارکینگ Photo ofسوپرمارکت قیطاسی دوچرخه سوار عدم وجود مکانی مناسب برای پارکینگ دوچرخه در هتل رستوران گیت بوستان- بازگشت به گیت بوستان و پارکینگ

PictographDoor Altitude 9 ft
Photo ofهمراهی محمد قیطاسی- سوپرمارکت قیطاسی دوچرخه سوار عدم وجود مکانی مناسب برای پارکینگ دوچرخه در هتل رستوران گیت بوستان- بازگشت به گ Photo ofهمراهی محمد قیطاسی- سوپرمارکت قیطاسی دوچرخه سوار عدم وجود مکانی مناسب برای پارکینگ دوچرخه در هتل رستوران گیت بوستان- بازگشت به گ Photo ofهمراهی محمد قیطاسی- سوپرمارکت قیطاسی دوچرخه سوار عدم وجود مکانی مناسب برای پارکینگ دوچرخه در هتل رستوران گیت بوستان- بازگشت به گ

همراهی محمد قیطاسی- سوپرمارکت قیطاسی دوچرخه سوار عدم وجود مکانی مناسب برای پارکینگ دوچرخه در هتل رستوران گیت بوستان- بازگشت به گیت بوستان و پارکینگ سه- میسر فرودگاه ببن‌المللی اهواز- قرارگاه دوم: پارکینک سه بوستان ساحلی کیانپارس- قرارگاه اول: گیت بوستان- رکاب‌زنی با تک‌چرخ دیانا دو نفری یا دو صندلی از کوی معین‌زاده اهواز دوم دی‌ماه- برج فلکی جَدْی یا بزغاله سال ۱۳۹۹ خورشیدی 31.284436, 48.639459 31°17′03.97″N 48°38′22.05″E Track Dec 22, 2020 17:07:24 Track at Dec 22, 2020 17:05