La Ruta del Duero 10ª Etapa: Freixo de Espada a Cinta - Vilanova de Foz Côa

Photo ofLa Ruta del Duero 10ª Etapa: Freixo de Espada a Cinta - Vilanova de Foz Côa Photo ofLa Ruta del Duero 10ª Etapa: Freixo de Espada a Cinta - Vilanova de Foz Côa Photo ofLa Ruta del Duero 10ª Etapa: Freixo de Espada a Cinta - Vilanova de Foz Côa

September 25, 2013
September 2013

near Freixo de Espada à Cinta, Bragança (Portugal)

Viewed 2092 times, downloaded 57 times

Amb el canvi d'hora, acabem sortint molt mes tard que altres dies, quasi be quarts de deu, comencem pujant1.5 kms i baixada bonissima fins a Barca d'Alva, on hi ha un hostal (si ho haguessim sabut ahir, no pujem a Freixo) Mengem quelcom i comencem una pujada de 3 kms per agafar un cami a la dreta, que primer en baixada i despres pujant, entre mig d'ametllers i oliveres, va a donar a l'Ermita de Senhora de Campo, on per carretera seguim pujant fins a trobar el creuament de l'Almendra, d'aqui anem cap a Castelo Melhor i Vilanova de Foz Côa. Deixem les bicis a l'hotel i anem a dinar. Des que hem entrat a Portugal ja porto tres tipus de bacalla tastats....