Photo ofAwesome, Epic & Fun Adventure Night Trailer Bike Ride رکابی با کشنده ویواکمپ و تک‌چرخ دایانا دو نفری یا دو صندلی به همراه د Photo ofAwesome, Epic & Fun Adventure Night Trailer Bike Ride رکابی با کشنده ویواکمپ و تک‌چرخ دایانا دو نفری یا دو صندلی به همراه د Photo ofAwesome, Epic & Fun Adventure Night Trailer Bike Ride رکابی با کشنده ویواکمپ و تک‌چرخ دایانا دو نفری یا دو صندلی به همراه د

one hour
May 30, 2021
May 2021

near Shahrak-e Āb va Barq, Khuzestan (Iran)

Awesome, Epic & Fun Adventure Night Trailer Bike Ride
31.24438, 48.638342
31°14′39.77″N 48°38′18.03″E
پگاه یک‌شنبه، نهم خردادماه- برج فلکی جَوزا یا دو پیکر سال ۱۴۰۰ خورشیدی
Check out my activity on Strava:

PictographPark Altitude 60 ft

Awesome, Fun & Epic Evening Trailer Bike رکابی با کشنده ویواکمپ و تک‌چرخ دایانا دو نفری یا دو صندلی به همراه دکتر کلی و همسر ایشان بانو کیانی با دو دختر گل کریم مقدم در گیت بوستان Epic, Fun & Morning Walking کشت‌زار طالبی نرسیده و چیدن خیار چنبر عالی رسیده به‌همراه بازتاب‌درمانی تا زانو گل، رس، ماسه و آب 31.24438, 48.638342 31°14′39.77″N 48°38′18.03″E پرنده‌نگری و شنیداری در لاگون‌های زیستی، نیزارها، گززارها، جاکشت گندم پیرامون ساحل غربی رودخانه کارون، پرندگان: پوپک، پتپتک، پاسبز، دُم‌شول، کاکانیگی، چیریلپ، چاغور، کُلیت، بلبل خرمایی، قمری‌های شهری و غیراهلی، گنجشک، قباسبزک و... دیدگاه جالب ارگونومی زیستی و منظرگاه یوگا بر لحاف بتنی بالادست چنیبه بالا و پایین‌دست ایستگاه پمپاژ آب آشامیدنی جنوب‌غرب اهواز تا پیچان‌رود یا مه‌آندر رودخانه کارون پشت شهرک اکباتان و پایین‌دست پل پولاد پگاه یک‌شنبه، نهم خردادماه- برج فلکی جَوزا یا دو پیکر سال ۱۴۰۰ خورشیدی Check out my activity on Strava: https://strava.app.link/JkMTgSkQFgb

PictographOvernight Altitude 60 ft

PictographRisk Altitude 58 ft

Awesome, Fun & Epic Evening Trailer Bike پنچری چرخ عقب دوچرخه بانو کیانی رکابی با کشنده ویواکمپ و تک‌چرخ دایانا دو نفری یا دو صندلی به همراه دکتر کلی و همسر ایشان بانو کیانی با دو دختر گل کریم مقدم در گیت بوستان Epic, Fun & Morning Walking کشت‌زار طالبی نرسیده و چیدن خیار چنبر عالی رسیده به‌همراه بازتاب‌درمانی تا زانو گل، رس، ماسه و آب 31.24438, 48.638342 31°14′39.77″N 48°38′18.03″E پرنده‌نگری و شنیداری در لاگون‌های زیستی، نیزارها، گززارها، جاکشت گندم پیرامون ساحل غربی رودخانه کارون، پرندگان: پوپک، پتپتک، پاسبز، دُم‌شول، کاکانیگی، چیریلپ، چاغور، کُلیت، بلبل خرمایی، قمری‌های شهری و غیراهلی، گنجشک، قباسبزک و... دیدگاه جالب ارگونومی زیستی و منظرگاه یوگا بر لحاف بتنی بالادست چنیبه بالا و پایین‌دست ایستگاه پمپاژ آب آشامیدنی جنوب‌غرب اهواز تا پیچان‌رود یا مه‌آندر رودخانه کارون پشت شهرک اکباتان و پایین‌دست پل پولاد پگاه یک‌شنبه، نهم خردادماه- برج فلکی جَوزا یا دو پیکر سال ۱۴۰۰ خورشیدی Check out my activity on Strava: https://strava.app.link/JkMTgSkQFgb

Photo ofAwesome, Fun & Epic Evening Trailer Bike پنچری چرخ عقب دوچرخه بانو کیانی رکابی با کشنده ویواکمپ و تک‌چرخ دایانا دو نفری یا دو صن Photo ofAwesome, Fun & Epic Evening Trailer Bike پنچری چرخ عقب دوچرخه بانو کیانی رکابی با کشنده ویواکمپ و تک‌چرخ دایانا دو نفری یا دو صن