XTrail Lles de Cerdanya

June 12, 2021
June 2021

near Arànser, Catalunya (España)

Cursa trail.

Sortida des del Refugi Cap del Rec a 2.000mts d'alçada fet que ja marcarà molt els ritmes de cursa de cadascú.
Després de 400mts en pla s'inicia la baixada cap al poble de Vilella. Baixada ràpida entre boscos preciosos amb algun tram tècnic. Ens plantarem molt ràpid al poble i allà farem un gir de 180 graus i començarem a anar paral·lels a la vall de la Llosa. Primer tram de camí i després pista ràpida fins arribar a l'avituallament del km8

Important que us atureu a agafar forces perquè queda per endavant recuperar tot el desnivell perdut +600mts en pocs kms.

Girarem a la dreta per travessar el Riu I de nou a l'esquerra per seguir amunt fins a passar les runes de l'antic castell de la Llosa I algunes antigues cabenes. Un cop trobem els rierols, ens ficarem de nou a l´esquerra pels ponts de fusta que sortegen l'aigua I cap a dins del bosc per iniciar ja el tram més dur de la cursa. Una dura pujada.
Un cop a dalt tornarem a tenir uns últims 3km en pla cap a l'arribada. Abans de meta, una petita rampa de pujada per vorejar l'arc de meta I entrar en el mateix sentit que totes les altres distàncies.