Photo ofVILASSAR - MATARO - 5 SENIES - CASTELL DEMATA - CAN BRUGUERA - MATARO - VILASSAR Photo ofVILASSAR - MATARO - 5 SENIES - CASTELL DEMATA - CAN BRUGUERA - MATARO - VILASSAR Photo ofVILASSAR - MATARO - 5 SENIES - CASTELL DEMATA - CAN BRUGUERA - MATARO - VILASSAR

-10 ft
December 27, 2012
November 2012

near Vilassar de Mar, Catalunya (España)

Viewed 2067 times, downloaded 22 times

Ruta circular de Vilassar a Mataró, 5 Cèneis, Castell de mata, Can Bruguera, Mataró i retorn a Vilassar. Apta per running i BTT. Camí una mica perdedor entre el Castell de Mata i Can Bruguera, per corriols en general en bon estat fins sortir al GR dalt la carena a prop de Can Bruguera.

• Photo of Thiago25
    Thiago25 Apr 1, 2013

Muy buenas, me podriais decir como ir de les cinc sènies hasta el castell de mata.
    Gracias un abrazo.

• marcalgil Apr 1, 2013

Ostres, només et puc dic que et descarreguis el track que et portarà cap al Castell de Mata. A la cruïlla de la primera foto has de agafar el camí que es veu cap a la esquerra, que indica Ruta del Canigó, i tirar cap amunt. Després hi ha un petit tram que puja en mig del bosc i surt a un camí que et durà cap a la Carretera de Mata i Castell de Mata.
    Nosaltres sóm de Vilassar i no coneixem amb detall la zona, vam descubrir aquest camí un dia que vam coincidir amb una parella de Mataró que hi pujava per aquí.