Vidrà - Puig de Juí - El Solà - Punta de la Rella - Bellmunt - Vidrà

Photo ofVidrà - Puig de Juí - El Solà - Punta de la Rella - Bellmunt - Vidrà Photo ofVidrà - Puig de Juí - El Solà - Punta de la Rella - Bellmunt - Vidrà Photo ofVidrà - Puig de Juí - El Solà - Punta de la Rella - Bellmunt - Vidrà

February 12, 2023
February 2023

near Vidrà, Catalunya (España)

Bonica ruta amb unes vistes espectaculars!

La primera part, no té cap complicació. Seguim el GR (excepte el petit tram de Puig de Juí) fins al Roure de la Creu. Allà agafem el camí de l'esquerra que ens portarà a les acampades del Solà. D'allà baixarem fins l'Illa per pista i al cap d'un ratet més, ens endinsarem al Clot de les Cúbies. La nevada ha fet caure alguns arbres però es passa bé. D'aquí agafarem un camí dret que ens portarà a la Punta de la Rella, un lloc espectacular on veurem la cresta que ens vindrà a continuació. És un xic entretinguda però de bon fer. Arribem al Coll de les Garantes per pujar de dret cap al camí de Serragrenyada i arribar a Bellmunt. Des d'aquí a Vidrà seguint gran part del que havíem fet a l'anada.