Vents del Cadí- Adou del Bastareny- Forat de Vimboca- Pendís- Boixassa- Vents del Cadí

Photo ofVents del Cadí- Adou del Bastareny-  Forat de Vimboca- Pendís- Boixassa- Vents del Cadí Photo ofVents del Cadí- Adou del Bastareny-  Forat de Vimboca- Pendís- Boixassa- Vents del Cadí Photo ofVents del Cadí- Adou del Bastareny-  Forat de Vimboca- Pendís- Boixassa- Vents del Cadí

May 21, 2015
May 2015

near Bagà, Catalunya (España)

Ruta variada i atractiva amb sortida del Refugi Vents del Cadí en direcció a l'Adou del Bastareny. Un cop a l'Adou cal seguir la pista de la Muga fins arribar al Torrent de Vimboca, amb aigua gairebé tot l'any. De seguida i a l'esquerra hi ha un corriol estret i un indicador de fusta on es pot llegir Vimboca. Seguint aquest corriol vall amunt travessarem tot el Forat de Vimboca i els seus estrets fins arribar a la font, en mig d'una petita fageda.
Una mica més amunt de la font trobarem a l'esquerra el corriol que vé del Coll de Vimboca i a la dreta el que va cap a la Collada de Galligans. Seguirem direcció Coll de Vimboca fins arribar a la carena.
En arribar al coll agafarem a la dreta tot seguin el GR 150.1 fins el veí Coll de Pendís, molt a prop, per començar a baixar fins el Refugi de Sant Jordi.
Un cop aquí agafarem el corriol que porta a la Font del Faig i al Pas de la Boixassa, seguint ara el PR-123, per baixar a continuació cap el Coll de la Pelosa, el Cap de la Baga i de nou el refugi Vents del Cadí.