Variant Directissima i corriols al Puig d'Arques

Photo ofVariant Directissima i corriols al Puig d'Arques Photo ofVariant Directissima i corriols al Puig d'Arques Photo ofVariant Directissima i corriols al Puig d'Arques

February 27, 2022
February 2022

near San Pol, Catalunya (España)

Petita variant d'una altra ruta gavarrera de temps enrere. Soritm del Pla de les Bruixes i anem pujant recte amunt, passant pel coll de Bregó. S'ha de pujar una mica més per la Directíssima i abans d'empebrar-te amb tota la pendent s'agafa un corriol divertit i fàcil de fer que al final sortirà per sobre de Sant Cebrià dels Alls. Ara ja per pista ample s'arriba al Puig d'Arques i es baixa pel camí de Mas Mates, però no s'arriba al mas i abans s'agafa un corriolet que zigazeja fins a sortir de nou a prop del Coll de Bregó i nomès queda arribar de nou al Pla de les Bruixes. Molt bona ruta per fer caminant, corrent, modalitat ca-co...
Salut i cames!!

Enmig del corriol que connecta la Directíssima amb el camí que ve de Sant Cebrià trobem aquesta cruïlla que si es baixa arribem al Saplà de Sàbat i el GR-92-1

PictographMonument Altitude 1,684 ft

PictographIntersection Altitude 569 ft

Recte avall al final s'arribaria al Pont de les Dobles. La meva opció, a la dreta, per corriol a rcuperar la Directíssima i el Coll de Bregó.

PictographIntersection Altitude 963 ft

Recte x corriol un pèl més llarg a la Directíssima, dreta corriol curt d'accés a la Directissima