Vall de Camprodon. Isard Atac. (Taymory Xtrail Series 2016)

Photo ofVall de Camprodon. Isard Atac. (Taymory Xtrail Series 2016) Photo ofVall de Camprodon. Isard Atac. (Taymory Xtrail Series 2016) Photo ofVall de Camprodon. Isard Atac. (Taymory Xtrail Series 2016)

October 2, 2016
October 2016

near Camprodon, Catalunya (España)

Cursa de muntanya de les Taymory Xtrail Series.

Sortida i arribada: Camprodon.

Sortint de Camprodon es puja a la Pedra dels Tres Bisbats (1902m) per la Serra Cavallera. És una pujada llarga molt variada. Primer corriols i camins, després prats de gespa, camins d'alta muntanya, crestes de pedra a dalt...

S'arriba després a Sant Pau de Segúries passant pel refugi Montserrat i després travessant el Pla d'en Plata i el Coll Pinós. Gran part és camp a través.

Sortint de Sant Pau de Segúries, es puja al Coll de la Bau passant per el Sitjar. Es baixa a Bolòs, i des d'aquí pujada cap a Sant Antoni pel Mas Blanc i pel Collet d'en Sivilla. Camins de sotabosc increïblement meravellosos.

Des de dalt de Sant Antoni ja baixem al poble de Camprodon per finalitzar la ruta.

STRAVA:

• Photo of barretons
    barretons Dec 28, 2020

... pujada cap a Sant Antoni pel Mas Blanc i pel Collet d'en Sivilla. Camins de sotabosc increïblement meravellosos.

Suposo que sent una activitat organitzada no vau tenir cap problema. Però cal dir que en el tram Mas Blanc - La Tosquera - Coll de La Creueta (camí públic Beget-Camprodon) es travessa una explotació de braus (toros de lidia). En haver-hi força bosc, el lloc és perillós. Et pots trobar un exemplar a pocs metres. La finca comprèn els masos de La Tosquera, Pla de les Arques, Mas Blanc, El Talric, El Noassar i Mas d'en Sivilla (capçalera de la Vall de Bolòs, a solell de la Serra de Nevà).
    Vegeu https://www.purezayemocion.com/noticia/4421/campo-bravo/toros-andres-moreno-los-coquilla-del-pirineo-catalan.html per donar-vos una millor idea de què hi ha. Animals seleccionats genèticament per envestir, que no t'esperes enmig del Pirineu!

• Photo of Eric Ll. Ortiz
    Eric Ll. Ortiz Dec 28, 2020

Gràcies per la info, barretons.

• Photo of barretons
    barretons Dec 30, 2020

De res! Gràcies a tu per respondre!