UTCDP, Ultra Trail Ciutat dels Ponts 2020

Photo ofUTCDP, Ultra Trail Ciutat dels Ponts 2020 Photo ofUTCDP, Ultra Trail Ciutat dels Ponts 2020 Photo ofUTCDP, Ultra Trail Ciutat dels Ponts 2020

Very difficult
November 25, 2020
November 2020

near Alcoy, Valencia (España)

Un projecte esportiu, un repte, un ultra que vam pensar Rubén Bou, Raül Jordà, Eric Biosca i Pau Ferrer a partir de la suspensió de la Costa Blanca trail i que es van afegir Jorge Vicedo, Andrés Astrúa, Juan Cancio i Raúl Córdoba

El Ultra Trail ciutat dels ponts! És una ruta circular de 90 km i quasi 4400m. de desnivell acumulat coronant els cims més característics de les nostres muntanyes (Montcabrer, Menejador, Serreta, Pic Castellar, Alt de les pedres, Sant Antoni... ).

El "grupasso" que vam organitzar vam fer el repte amb semi-autosuficiència, amb l’ajuda dels nostres i les amigues, amics, companys i companyes! i tant que no van fallar! ens van portar a la meta a base de il·lusió i d'energia.

Gràcies també als patrocinadors que ens van fer fàcil el difícil i van posar els mitjans per poder aconseguir aquest repte (PF Entrenaments, PowerGym Nutrition, Urban Running, Punto&tacón, Kiko Training, Rosa López Quiromasaje, Carnicerías Paco y Ana-C/.Murillo, 4, Omar Giménez, LCR Fotografia, Laura Candela - Podología general y pediátrica, David Nadal i Almudena GR.

El track el podeu seguir, però una explicació simplificada seria:
Plaça Espanya, Via verda, Salt, Pic Castellar, Preventori, Barranc del Cint, KV, Alt de la Mola, Montcabrer, casetes Vilaplana, Buitrera, Alt de les pedres, Sant Cristòfol, Preventori, Pic Castellar, Dolomites, Salt, Barxell, Bons Aires, (fins ací és el track natural o els últims tracks del trail solidari d'Alcoi) Mamelleta, Teixereta, Menjador, Sant Antoni, Colacaco, Barranc de la batalla, Puig, Estepar, Plans, ctra Benifallim, Ull del moro i baixada pel Lolo a la plaça España.
(vam tindre que fer una modificació d’última hora ja que no veiem segur crestellejar la pujada a la serreta i anàvem mal de temps i aquest tram ens podia incrementar 1h més de ultra i arribaríem justets al toque de queda)

En equip l’esport es fa gran! Salut i muntanya!